Poslední recenze (214)
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Tento film je: 1) slátanina - tak blbej námět plný klišé a oslích můstků aby jeden pohledal; 2) naprosto nudně a nezajímavě natočený natočený; 3) příšerně obsazený, když tedy pominu jednu jednu okatou ženu s trčící prsy ...a to je dost málo.
Iron Man 2 (2010)
Jedničce jsem dal odpad, po shlédnutí dvojky ji ale hvězdu přidám. Dvojka nemá vůbec žádný děj nebo zápletku. Trčí někde na pomezí pokusu o trapnou konverzační komedii a telenovelou. Pořád tam někdo něco mele, obvykle více lidí přes sebe. Akční to je asi jako Babička od Boženy Němcové. Některé momenty jsou vyloženě dětinské. A obsadit vyšeptalého Rourka, který občas nesmyslně šlehá jakýmsi nesmyslným bičem a zbytek filmu si tam něco autisticky žvatlá, tak to je fakt výhra.
Broadchurch (2013) (seriál)
Tahle detektivka mne uchvátila tím, že toho má z detektivky celkem málo. Skandinávská syrovost, beznaděj a sociální tóny, tedy všechno to, proč vše skandinávské mám tak nerad, je tady překryto melancholickým hávem, který tomu celému dává úchvatnou audiovizuální podobu. A i ta vražda ke které dojde je tady vlastně jen zarámováním těch osmi dlouhých krásných dílů. Tennant je cool, to se dalo čekat. Jednoznačně nejúžasnější je ale na celé sérii Jodie Whittaker, která je jednak neskutečně krásná a zvláštní, zároveň ale úžasně talentovaná herečka. Její postava se i v okamžicích naprostého zoufalství chová neuvěřitelně živě a vitalisticky, touha žít z ní úplně čiší. Celkově série vyznívá nakonec vlastně tak nějak pozitivně a v lidech nakonec hledá a najde spíše to dobré. Což je v mých očích asi to největší plus a rozdíl proti severským vzorům, kterým jsem nikdy úplně nepřišel na chuť.