Recenze (35)
Horší než smrt (2007)
Odpočinkový film na sobotní večer, který servíruje nenáročné téma nenáročnou formou. To vše bez toho, aniž by zabředl do nudy, ačkoliv stojí jednou nohou v pořádné hromadě stereotypu...
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Méně satirický a více observační film než Hoří, má panenko. Výraznější příběh nahrazuje autenticita prostředí a vztahů, které vytváří dojem trapnosti, tolik příznačný pro Formanovu ranou tvorbu.
Sanjuro (1962)
Po všech stránkách velmi povedený film. Komické a dramatické prvky jsou v perfektní rovnováze a Mifune se předvádí ve vrcholné formě. Za pět.
Pahorek (1965)
Nejlepší vězeňský film, který jsem zatím viděl. Atmosféra - obzvlášť v závěru- by se dala krájet.
13 samurajů (2010)
Film u mě postupně klesal na hodnocení. Od začátku byl dějově docela jednoduchý, ale v závěru to bylo jenom čekání než záporák dostane čočku. Líbila se mi historicita prostředí, ale té vadilo použití západních nástrojů v hudbě... škoda