Recenze (132)
Osudový dotek (2004)
Nejlepší film, který sem kdy zatím viděl a to že jsem filmu viděl mraky .... trvalo mi opravdu dlouho než sem se k tomu donutil abych se na to podíval stejně tak jako mi trvalo se podívat na Vykoupení z věznice Shawshank ... a mnoho známých filmů tento sem opravdu dlouho odkládal a lituju toho, že jsem místo tohoto kousku koukal na miliony dalších u kterých sem usínal, nudil se, koukal se na nějaký film jen abych ho opravdu viděl.... Kdo neviděl a to že vás asi moc nebude ... tak se na něj podívejte stojí to za to . zaručeně to bude bavit také i ty co sci-fi nemají rádi.
Chraň nás od zlého (2014)
...Naprosté zklamání... Trailer byl super firm vsak nebyl nijak mrazivý horor... Spíš detektivka....
Fruitvale (2013)
Policejní stát. 2 roky ? po 11měsících propuštěn ?? opravdu ? To je neskutečný....
300: Vzestup říše (2014)
Kdyby ubrali krve bylo by to top.
Kámoši až na dno lahve (2013)
Celý film jsem čekal až konečně luke ojede kate !!! :X když už sem si říkal že to dopadne tak zase nic :( za to dávám 75%
Frajeři ve Vegas (2013)
Nechci být starý ... 75%
Rivalové (2013)
Výborný děj i celý film, ovšem takto epický konec jsem opravdu nečekal ! 5*
Nezapomenutelné prázdniny (2013)
Naprostý souhlas. J*A*S*M **** všechny komentáře uživatele Obrovské překvapení. Film, o jehož existenci jsem se dozvěděl pár hodin před tím, než jsem si ho pustil. Zkrátka blesk z čistého nebe. Nezapomenutelné prázdniny působí velmi životně, mají skvěle napsané postavy, bije jim srdíčko ... (:-D). Introvertnější diváci si do Duncana mohou bez problémů promítnout sami sebe (odzkoušeno). A jako bonus další super role pro Sama Rockwella.
Odpojit (2012)
Internet = problém
Neopouštěj mě (2010)
Nechápu proč nemohli říct né ... nebo proč neřekli né když chtěli žít ? za 3 ...