Oblíbené filmy (6)
Forrest Gump (1994)
Tento film ma pravdupovediac dojal. Krásny dej, city , prostredie. Proste oplatí sa pozrieť :) Asi jeden z najlepších filmov všeobecne čo som videl :)
Turner a Hooch (1989)
Proste Tom Hanks :) 4 hviezdičky za výkon a celkový dej filmu, a piata za súcit,keďže Bordeauxskú Dogu vlastním :D od filmu sa toho veľa nelíši. Ale film, dole klobúk :)!
Love (2011)
Film je pekne spracovaný na to, že pochádza od slovenského vydavateľstva. Ak sa do filmu človek vžije, zaručujem slzu na konci filmu. Čo sa týka slovenských filmov, je to asi jeden z najlepších čo som videl. Výborný herci, výborné role, priebeh filmu a hlavne to typické tínedžerské dejstvo a komunikácia.
Bratislavafilm (2009)
Noc v Roxbury (1998)
No ja som sa na filme schuti zasmial. Celkom sa mi to páčilo, tie staré soundtracky pekne dopĺňajú "staré časy diskoték"