Recenze (41)
Neřízená střela (2006)
poblaznena francuzska komedia :D podla su dve skupiny ludi,jednu skupinu tento film pobavil a druhej prisiel trapny....su tam scenky,kde mi hlavny hrdina prisiel ako retardovany :D ...takze ak vas film nechyti prvych minut a je pre vas trapny,tak to uz dalej ani nepozerajte lebo to bude strata casu pre vas.....no ale ma to celkom pobavilo :D uleteny chlapik ten michael youn :D
96 hodin (2008)
super film :)
Velká ryba (2003)
Suhlasim s komentarom ktory pridal POMO...pocas celeho filmu som cakal kedy pride to,preco je tento film taky oblubeny ale nenasiel som to :( z mojej strany sklamanie,cakal som od toho viac...bol to sice celkom pekny,ale nudny pribeh pre mna.
Ochránce spravedlnosti (1985)
jackie chan je moj najoblubenejsi herec,ale v tomto filme to nebol ako keby on :( sklamanie
Horší než smrt (2010)
pobavil som sa :D presne ten isty film ako z roku 2007 len s cernochmi...sranda to bola :D
Horší než smrt (2007)
tak tomuto sa vravi komedia.cely film som sa smial :D
Rváči (2009)
trosku slabsie pokracovanie,ale dalo sa na to pozerat
Hooligans (2005)
necakal som to,ale bol to super film podla mna :)
Erasmus 2 (2005)
o nieco lepsie nez 1tka,ale stale to bol slaby film...
Horší už to nebude (2006)
horsie to uz ani nemohlo byt...pre mna to bola obrovka nuda...ale podla hodnotenia tipujem ze to 20rocni ludia nehodnotili.film skor pre starsich podla mna