Recenze (8)
Zabiják (2023)
Nechce sa mi verit ze toto bol Fincher, velmi vlazny film
Menu (2022)
Masakrálne dobré!!
Ďábel v Ohiu (2022) (seriál)
Nuda
Matrix Resurrections (2021)
Wow!
Vice (2018)
Úžasná réžia. Film na jednotku s hviezdičkou. Bale je 100%
Dokonalý šéf (2015)
Jeden z najlepších filmov aký som videl. Kto uvidí, pochopí.
John Wick 3 (2019)
Nový kráľ všetkých strielačiek! Brutalita!
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Neskutočné! Konečne namakaná “rozprávka” pre dospelých.