Recenze (137)
Půlnoční dítě (2016)
Strašně nezáživný film bez pořádného konce. Nuda, nuda... Ihned po zhlédnutí jsem film ohodnotil, ale až po chvíli než jsem si vzpomněl na název filmu. E.T. volat domů...
Stáhni mě do pekla (2009)
Pro mě zcela obyčejný průměr. Zdá se mi, že hororoví fandové se trochu připosrali, když našli pod filmem podepsaného S. Raimiho a neodvážili se hodnotit objektivně, neboť od Raimiho průměrné filmy asi neexistují. Ale každopádně každý má právo na svůj názor a já ten svůj projevil teď....
Pád Třetí říše (2004)
Strýček Áda byl velice hodný starý pán a ke všemu ho ještě srali jeho nejbližší pohlaváři z čehož měl určitě žaludeční vředy a nakonec ho dohnali až k sebevraždě...
Méďa 2 (2015)
Po jedničce hodně velké zklamání. Místy pár slušných záseků, ale na dvouhodinový film po hříchu málo. Zdá se mi, že režisér si u "dvojky" řekl: Co možná nejvíce se bude kouřit marihuana, mluvit sprostě a opět kouřit marihuana a to musí těm blbcům, co na to budou hledět stačit...
Avengers: Age of Ultron (2015)
Nekonečný film pro puberťáky nebo ortodoxní fanoušky Avengers, který je prošpikovaný absolutně nevtipnými hláškami hlavních rádoby drsňáků....
Zlomek sekundy (1992)
Rozhodně kvalitní béčko. Když pomyslím, že jsem to dnes viděl poprvé a jedná se o film starý takřka 25 let tak musím dát 4*
Venom (2005)
Po akci v autoservisu to vypadalo nadějně - krev, vynalézavé usmrcení :). Bohužel, pak to nějak začalo stagnovat a já se přestal soustředit. Zítra si už nejspíš ani nevzpomenu na název filmu. Ale jako vždy: pokud jste hororový fanda a máte chuť na horor, tak se na tento film klidně mrkněte a zítra zapomeňte...
Stíny temnoty (2012)
Dnes viděno podruhé (neptejte se nikdo proč:) Strhávám jednu hvězdu neboť das ist hrůza....
Krev: Poslední upír (2009)
Začátek nadějný. Celkem mě zajímalo jak se celý děj rozvine a pak přišla první digitální řežba... Nic proti krvavé řeži, ale po deseti minutách máchání mečem (sličné) démonobijky zájem ochladl, přičemž by to mělo být opačně.....
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Hmmm. Natočené je to hezky, 2 a půl hodiny rychle utečou, krásná příroda... Ale, že bych to musel vidět ještě jednou, to tedy ne. Ale nechci být pokrytec tak dávám 4 * (tři si nezaslouží a 5 * je moc :)