Poslední recenze (14)
Warrior (2011)
Když jsem si přečetla o čem film je, tak jsem se na něj nechtěla ani dívat. Ale podlehla jsem hodnocení na této stránce a přece jen se podívala. Ano, nemám ráda filmy o sportu a ano, příběh je velmi předvídatelný. ALE i přesto si mě Warrior získal na 100% a absolutně mě připoutal k obrazovce - skvělá hudba, neuvěřitelně natočené a pro mě naprosto neočekávaně emocionální. Tenhle film si určitě pustím znovu, stal se pro mě jednoznačně jedním z nejlepších filmů vůbec.
Zabijácké včely (2009) (TV film)
Francois bydlel v hezkém domě s výhledem na moře. To je tak vše, co bylo pro mě na filmu pozitivní. Postavy chabé a nesympatické, příběh absurdní a zdlouhavý s odfláknutým koncem.
Strom života (2011)
Jak už psal Rogue - je to méně snesitelná Fontána. K uzoufání dlouhé, příběh nudný a do toho neustále záběry jak z dokumentu o přírodě.. A ti dinousaři? To mě fakt dostalo. Zkrátka tohle není film pro mě.