Poslední recenze (94)
Dobrá sestra (2022)
Zdlouhavé, ponuré - opravdu děsná nuda.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Jako vážně! Jen jedna 🌟! Musím přiznat, že opravdu nejsem příznivec "Kventina", a tak touto recenzí nejspíš pobouřím jeho příznivce. Nedalo se na to koukat, opravdu nic se tam neděje, nemá to hlavu ani patu. Jsem asi jedna z mála, co euforii kolem jeho většiny filmů nikdy nepochopí. Tenkrát v Hollywoodu je úplně to nejhorší. Jedinou hvězdičku si to ode mě zaslouží, a to za konec. Ten mi manžel pustil až další den, neboť jsem koukání přibližně v půlce vzdala. Škoda, že konec filmu nebyl stejný i ve skutečnosti. Velká škoda!
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Já se nějak nemůžu vzpamatovat. Nevím, co je horší! Jestli samotný děj, nebo tahle euforie okolo 😫😞. Bez spoileru bych se neobešla, a tak raději budu chodit kolem horké pakárny. Banda psychopatů hraje s bandou zadluženců a looserů dětský hry jako je cukr káva limonáda. Dialogy o ničem, od začátku dost předvídatelné, herecký výkony na prd. Nikomu bych tento seriál nedoporučila. A rozhodně ne dětem pod 18. Hodnotit jako odpad si to díky policajtovi a slečně co to celý hraje pro bratra, nezaslouží.