Recenze (94)
Dobrá sestra (2022)
Zdlouhavé, ponuré - opravdu děsná nuda.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Jako vážně! Jen jedna 🌟! Musím přiznat, že opravdu nejsem příznivec "Kventina", a tak touto recenzí nejspíš pobouřím jeho příznivce. Nedalo se na to koukat, opravdu nic se tam neděje, nemá to hlavu ani patu. Jsem asi jedna z mála, co euforii kolem jeho většiny filmů nikdy nepochopí. Tenkrát v Hollywoodu je úplně to nejhorší. Jedinou hvězdičku si to ode mě zaslouží, a to za konec. Ten mi manžel pustil až další den, neboť jsem koukání přibližně v půlce vzdala. Škoda, že konec filmu nebyl stejný i ve skutečnosti. Velká škoda!
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Já se nějak nemůžu vzpamatovat. Nevím, co je horší! Jestli samotný děj, nebo tahle euforie okolo 😫😞. Bez spoileru bych se neobešla, a tak raději budu chodit kolem horké pakárny. Banda psychopatů hraje s bandou zadluženců a looserů dětský hry jako je cukr káva limonáda. Dialogy o ničem, od začátku dost předvídatelné, herecký výkony na prd. Nikomu bych tento seriál nedoporučila. A rozhodně ne dětem pod 18. Hodnotit jako odpad si to díky policajtovi a slečně co to celý hraje pro bratra, nezaslouží.
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Velký problém mám, viděla jsem totiž Psí Poslání a Psí Poslání 2, a tak jsem měla celý film divný, bojavý pocit. Neviděla jsem žádnou milou a veselou scénku, třebaže Gump je okouzlující, chytrý, hodný a krásný pejsek. Natočeno surově - hodně autenticky, řekla bych. Je to spíš drama, než rodinný film a pro menší děti nic moc pěkného - takový úvod do reality, když například pozorujeme umírajícího zajíce a zmláceného, neustále týraného psa😭😭😭. Všichni pejskové smutní, k pláči, všechny bych si chtěla vzít domů a gumpa nejvíc😭😭😭😭 Lidé jsou opravdu dobytek😡😖 Na závěr příjemné titulky s okénkem o každém z psíků, jak dopadli, nebo kde teď jsou. Trojan jako mluvící Gump, dočasní páníčkové a konec bylo to jediný nej na tomto dramatu. Psí poslání 5 hvězd, Gump 3.
Já jsem vrah - Něco odporného (2020) (epizoda)
Tenhle díl je ze všech nejhorší. Slabší povahy - raději se tomuto dílu vyhněte. Nevím, jak hodnotit. Dá se to vůbec hodnotit? Strašný, strašný, strašný.
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) (2015) (seriál)
Takový lepší Orange Is the New Black, a ne třeba říkat, že první dvě série jsou pecka!
Nabarvené ptáče (2019)
Nevydržela jsem. Ne proto, že by se na to nedalo koukat kvůli brutálním scénám, ale proto, že je to celý divný, ponurý, beze slov. Za tu hodinu, co jsem zvládla, řekli asi tak 5 vět. S chlapcem jsem se nedokázala vůbec "sblížit". Dle mě, lidé odcházeli z kina ze stejného důvodu. Vůbec je to nebavilo. Holt asi bohužel neumím ocenit uměleckost tohoto dramatu. Tak proto si jdu pustit znovu Narcos, protože to je přesně můj šálek.
Most (2011) (seriál)
Sága!!! První a čtvrtá série!!! Vlastně všechny.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Úplně super thriller, nemám k tomu co víc dodat - snad jen že i další pokračování rozhodně stojí za vidění. Skvělá Noomi je opravdu dokonalá a nenahraditelná!
Bohemian Rhapsody (2018)
Jednoduše krása!! Opravdu úžasný zážitek a to nejen hudební. Herecké výkony všech jsou famózní. Škoda ho! Freddie forever, Queen forever 🔝🔝🔝