Poslední recenze (11)
Air: Zrození legendy (2023)
Verbal jako obvykle píše sračky. Se divím, že mu to tady schvalujete.
The Gray Man (2022)
verbal se tu zase snaží mít “nejlepší” recenzi, tak tu rozjíždí svoji OMS a už je trapnej, jako Kazma.
Spotlight (2015)
Film super, ale nekoukejte na to v českém dabingu. Hrůza a děs.