Recenze (4 249)
iZombie (2015) (seriál)
Začalo to rychle, mělo to i spád. Bohužel s přibývajícími díly, čím dál větší nuda. komplikované vztahy, spousta klišé a dialogy o ničem. Námět neotřelý, nicméně potenciál nevyužitý. Za mne 55% po prvních dvou řadách. dál už nemusím.
Profesionální lháři (2012) (seriál)
Zajímavé téma, které se utopilo díky stupidním dialogům, zbytečné vulgaritě a obscénosti. Ve finále celý seriál (1.řada) působí nemastně, neslaně a dost nudí. Za mne 40%.
Veronica Mars (2004) (seriál)
Příjemné osvěžení o proti spoustě jiných seriálů pro teenagery. Děj je smysluplný (byť žádné velké duševno), herci sympatičtí, hlavní hrdinové se hned tak neokoukají. K tomu slušná hudba, zápletka. Za mne asi to nejlepší, co kdy americká seriálová vlna pro mládež vyprodukovala. Nikdy jsem nepochopila, proč to skončilo třetí řadou a spousta jiných blbostí má řad alespoň pět a více. Za mne 90%.
Byzantium (2012)
Bylo to blbé a nudné. Za mne 30% max.
Spojenci (2016)
Taková srdce bolná záležitost, kde se herecky vyřádili všichni až na Pitta. Ten byl sterilní až hrůza. Vše se událo jakoby ve stínu kulis válečné vřavy, které sice byly barevně a nápaditě ztvárněný, ale nezanechaly žádný hlubší dojem, což ostatně snímek také ne. Příliš mnoho klišé a dlouhých pohledů. Za mne průměrný film, tudíž 50%.
Dannyho parťáci 3 (2007)
Zatímco dvojka byla velmi slabá, v trojce jako by vítr zadul do plachet. Akce rázná a dobrá, scénář jednoduchý, ale dává smysl, vtipné momenty i pár hlášek. Herecky dobré. Skvělé obsazení, velkolepý vizuál a atmosféra. Za mne 85%.
Dannyho parťáci 2 (2004)
Velmi zmatený děj, těžko se v něm orientuje, kdo je kdo. Nápad slušný, zpracování poněkud překotné. Nicméně i tak, je to vcelku zábavná podívaná plná hvězd (jenž tam mnohdy jen prvoplánově postávají), která sice zdaleka nedosahuje kvalit jedničky, ale dá se vidět bez újmy na zdraví. Za mne 55%.
Prometheus (2012)
Zajímavý nápad, slušně natočené, dialogy na prd, ale to se v tomto případě odpouští. Vlastně jediné co mi vadilo bylo pár hluchých míst a něco (nevím, co) ale díky "jeho" absenci jsem na tento film zapomněla dřív, než skončily titulky. Tudíž dávám dvě a půl hvězdy.
Hardcore Henry (2015)
Totální vygumovaná řezničina, na které je efektní akorát to násilí, pár hlášek a pojetí. Potenciál za mne zůstal neproměněn. Za mne max.40% a to ještě nadsazuji.
Duch ve stroji (2017)
Velmi nudná, přebarevně digitální patlanina, kde nějaké herectví nemá žádné místo. Film působí chaoticky, bez dějové linky, bez smysluplných dialogů a emocí. Je to jako se koukat na ošklivou 3D pohlednici. A nezachránila to ani robo Scarlett, neb opravdu neměla co hrát. Za mne max.30%.