Recenze (1 602)
Opičí muž (2024)
Nevím , co vedlo Deva , aby natočil tento film. Bitky , krev , zabijeni převažují nad legendou opičiho muže .Takové filmy prostě nemusím . Kdyby tam nebylo tolik násilí a šlo o něco hlubšiho , bylo by to možná lepší . Asi jsem citlivý , více vnímavý člověk . Takže takové filmy mne neoslovují . Tak snad příště Deve .
Stíny v mlze - Druhá tvář (2024) (epizoda)
Krhut hercem , tuž dobre kurde . A Švehlík cosik kuje , bo to je jasne z jeho " visage " . Jo a ta Bokova fajna děvucha . Jinak díl spiše pruměrny . Zduř .
Rubikon (2022)
Bohužel po 50ti minutách jsem přišel na to , že je to dost hloupý film . Jo pokus to byl z Rakouska , to se cení , leč byla kravina na druhou . A vojáci nemohou otěhotnět , jak říkala - Ta voják . Kdo psal scénář ?? Aha , dvě ženy , tak to jo . Sorry , ale zoufalost tento snímek .
Adú (2020)
VÍM , že na čtyři to asi nebylo , ovšem ten malý klučík byl skvělý . Tak kvůli němu jsem jednu přidal . Děj nebyl až tak zajímavý , ale ty tři příběhy se dobře proplétaly a nijak se nerušily . Cestování v tom prostoru pro přistávací kolo - drsnééé . Dcerka od toho španělského otce , byla na přes hubu . Drzá až na půdu . A plavání s tou duší z pneu , nebo co to kluci měli , v té vodě , a ve tmě , dost realistické . Závěr filmu tak napůl , trochu smutný , že toho staršího vytáhli z toho auta , ale malý Adú se dostal do útulku , kde jej , asi , nečekal moc lehký život . Závěrem je třeba říci , že Afrika je rozporuplný světadíl a to bylo ve filmu vidět . Což bylo dobré se něco o ní dozvědět . I tohle bylo velkým plusem tohoto snímku .
Stíny v mlze - Čarovná noc (2024) (epizoda)
Tento díl poněkud komplikovaný . Muž s kávou , pak číšník , dva kámoši čundráci ,dále kuchař a do toho Švehlik jako instalatér . A nakonec to bylo ze závisti . Do toho šel Černý na chatku a Malá těžko snáší odloučení dcerky . A ještě by se tam něco našlo . Dost překombinovane i tak **a púl .
Svatá (2024) (TV film)
Začalo to pomalu a až rozvláčně se to táhlo , tak do poloviny . Potom to začalo mít ve mně otázky , že NĚCO , bude trochu jinak . Rozhovor , tedy ten poslední , mezi Olgou a novinářkou byl lehce gradační a setkání dcery s Olgou na její přednášce , v závěru filmu , mne fakticky dorazil . A ty slzy jsem Paní Herečce Bohdalové , věřil na 200 % . Prostě výborný scénář , režie i herecké výkony všech tří hlavních hereček , mne utvrdili v tom , že se dá stále natočit , skvělý Tv film , pro Českou televizi . Ještě jednou hluboce smekám , před Paní Herečkou Jiřinou Bohdalovou !
Válka policajtů (2024)
Inu dobře natočeno . Mělo to spád i napéti . Rytmus překvapil v menší roli a byl dost přesvědčivý . Také Andy Hajdu překvapil v nezvyklé roli . A. Bárta skvělý . Závěr otevřený , asi bude pokračování . Ale mohlo by to být o něco kratší .
Život pro samouky (2023)
ZDAREC , dám za * *a půl . Barbora hrála něco pře to " ezo " a nějak to nebylo ono . Plodková je sice fajn , ale kniha je o něco lepší .
Aristokratka ve varu (2024)
Dyková a Čermák dosti přehrávali . Liška i Pechlát , hráli stále na jedno brdo a Simona L. místy až trapná . Svatba na zámku poněkud mimo mísu a Helena V. tam měla podivný štěk . Pro mne horší než jednička , tedy Aristokratka . A pořád tam v jednom kuse , hrála ta lehce přihlouplá hudba . Všeho moc škodíííí ! Prostě slabota . Díky Yvoně dám * a třičtvrtě . Bude i trojka ??? Snad néééé .
Stíny v mlze - Zákony ulice (2024) (epizoda)
Za mne je to , zatím , nejlepší díl této série . Tak zamotané a spletité už to dlouho nebylo . Klidně by z tohoto případu mohl být celovečerní film . Do poslední chvíle divák neví , kdo je vrah . Nejdřív si člověk řekne -to je někdo z těch co prodávaj fet , pak ten z hospody , dále bývalý kolega z práce a nakonec je to někdo , o kom to , ani vlastně netušíte . Zdeněk to " pekne napísal " , jak by řekl Terazky . Opravdu doooost dobrý díl . No , a Černý a Malá , fakticky sehraná dvojka . Kéž by byly takové i v reálu . Jo a ten slídil z GIBSu , mi lezl silně na nervy . Doufám , že tohle byla pouze vymyšlená postava . Já věřím , že jo . I když - kdo ví . Ale i tak říkám , zatím nejlepšííí díl . Parááááda .