Recenze (33)
Pevné pouto (2009)
Po dlouhy dobe film kterej me totalne rozebral!!!
Kick-Ass 2 (2013)
Pro mě zklamání...Vůbec nechápu co tam dělal Jim Carrey kterej tam je max půl hodiny-jenom tahák na lidi.Pŕiślo mi to hrozně nudný.Kdyź si vzpomenu na předchozí díl tohle s tim nemá nic společnýho,chvílema mě mrzela i kamera při akčních scénách, kdy vůbec nevidíte co se děje.Podobně to je i se soundtrackem kterej byl v prvním díle na jedničku.Jediný co mě opravdu bavilo byl Christopher Mintz-Plasse alias Motherfucker:)Hit girl ztratila svoje kouzlo a to mě mrzí nejvíc.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Terminatora 2 vidim po hodně dlouhy době a musim řict že je to pro mě zážitek jako kdybych to viděl poprvý.Tohle je bez keců nejlepší film...už jenom z hudby mi nabíhá mráz po zádech...
Moje levá noha (1989)
po tomhle jsem si uvedomil jak mam moc rad filmy:)daniel day lewis v neuveritelnym vykonu .Je to fakt pro me nepochopitelny ,jedinej film kterej me po dlouhy dobe donutil uronit i tu slzu:)nechapu proč je daniel day lewis az na nakym 122.miste.Je to jeden z mala hercu kterej pro svou roli udela opravdu cokoliv.Mel by bejt urcite mezi prvni 50-minimalne.
Voják (2006)
Tohle beru jako komedii:)uplnej vrchol
Zkažená mládež (2007)
Celou dobu jenom cekate az se nekdo vypsychne a vsechny sejme,ale konec je fakt vostrej.Jinak depka jako prase.
Temný rytíř povstal (2012)
musim priznat ze po prvnim shlidnuti sem byl fakt ....ale kdyz jsem na to podival znovu ja nevim Nolan to natocil jako nejhorsiho batmana z cely trilogie ale na druhou stranu je to chvilema dobry drama. napr.dialogy mezi Cainem a Balem a hlavne se mi libi konec.Nolan prenechal zezlo nekomu jinymu jenom doufejme at se z toho nestane preplacena hovadina ve stylu avengers.Diky bohu ze to od zacatku tahnul Nolan...
Hitchcock (2012)
Dávam tři jenom za Anthonyho Hopkinse.Film mi přišel celkem nudnej.
Divoká stvoření jižních krajin (2012)
Takhle dobrej film sem nevidej ani nepamatuju!!!Nádherná hudba a výkon Quvenzhané Wallis je naprosto neuvěřitelnej.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Davam 4 jenom za efekty.