Recenze (33)
Psycho (1998)
Prvnimu psychu to nasaha ani pod kotniky ,ale i tak se na to da koukat .U tohodle filmu remake nedelat!!!
Bůh masakru (2011)
Po prvnich 20 minutach sem si rikal ze nemuzu nic velkyho cekat.Nastesti se vsechno zmenilo a stala se to z toho hystericka scena u ktery sem se celkem bavil:)Jodie Foster me rozesmavala od zacatku az od konce.
Amazing Spider-Man (2012)
Uz to sice neni spider man jako byl driv ale pride mi to jeste horsi nez predchozi dily a navic ty efekty taky nic moc.
Narušitel (1989)
Klasicka kokotina natocena na zpusob italskejch hororu.
Mary a Max (2009)
Pro me nejlepsi animovanej film
JFK (1991)
Bylo to opravdu tak nebo ne?Tuhle otazku si urcite reklo spoustu lidi.Vyborna kamera,strih,rezie ale i Joe Pesci a Tommy Lee Jones.Film ktery bych si mohl pustit kdykoliv davam 95%.
Šmoulové (2011)
Cekal jsem trochu zabavy a dostalo se mi hodinu a pul nudy a totalniho trapasu
Klub rváčů (1999)
David Fincher musel timhle vsem nakopnout...Genialni jak jen muze byt.Od zacatku vidite vsechno jak doopravdy je akorat vas to netrkne ...nebo alespon me.Edwadr Norton po tomhle vykonu se zaradil mezi moje nej herce.Naprosto genialni!!!
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Radsi ten scenar meli splachnout do zachoda...Nic novyho furt to samy dokola
Zodiac (2007)
Cetl jsem i knizku a mohu rici ze Fincher to natocil ja nejlip mohl.Mrazivy snimek jak ma bejt a Mark Ruffalo v tomhle zabodoval.10/10