Poslední recenze (12)
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Vynikající seriál , který má duši a hlavní postyvy se Vám dostanou pod kůži .
Osm hrozných (2015)
Tarantino opět nezklamal . Film je svou stopáží je jeden z nejdelších za posledních pár let , ale ani minutu se nenudíte . Zvláštní příběh vás vtáhne do děje a pozdější "Tarantinovy efekty jsou překvapivé a odpovídají jeho dřívějším filmům. Zase je třeba film vidět minimálně dvakrát až třikrát pro pochopení všech dějivých zápletek . Vřele doporučuji a to i pro více už neprozradím. Jen v polovině je přestávka tak to zvládnete :)
Miroslav Zikmund: Cesta stoletím (2014) (seriál)
Tak viděl jsem celovečerní film , ale předpokládám podle režisérá , že se jedná o stejné téma. Pro mě výborné a dozvěděl jsem se spoustu novinek od skoro stoletého muže. A co mě nejvíc dostalo do kolen to jsou deníky od tří let pana M.Zikmunda. Proto je tento dokument opravdu pravdivý a nenjsou to upravené vzpomínky stárnoucího muže .