Poslední recenze (5)
Pod vlivem lásky (2008)
4 hodinový ústřel z mangy a snad i hentai... Opravdu pokud nevíte do čeho jdete, nepokoušejte se o to :-D
Kovboj Bebop: Lovec odměn (2001)
Už trošku starší anime, seriál jsem neviděl a film je trošku utahaný, byť má co nabídnout a je koukatelný, hodnotil jsem z pocitových 4* na 3* za "grafiku" a utahané japonské dialogy, normálně mi nevadí, ale tady se to občas svrhlo v čisté žvatlání.... Resumé podívejte se na to pokud máte rádi anime :-)
Kon-Tiki (2012)
Bohužel v porovnání s knihou (byť se to nemá) tak se jedná o nepovedeně nudný kousek... Takže mé hodnocení je na základě původního románu