Recenze (20)
Rocketman (2019)
Fajn, Bohemian Rhapsody o krapec lepší, ale i tak - boží Taron, fajn muzikálová čísla.Jen ten příběhovej oblouk mohl být trochu originálnější.
Halloween (2018)
Michael se vrací...a na šedesátníka i v dokonalé formě:-)
Stranger Things (2016) (seriál)
Originální, poutavé, neskutečně stylové....a dalších asi milion superlativů...proč to nenapsat - geniální!!! P.S Jednoznačně nejlepší seriál roku 2016!
Ladíme! (2012)
Zvratky mohly zůstat uvnitř Anny Camp, příběh mohl být zábavnější a pěveckých čísel více.Ale úžasné hudební finále vás vyšvihlo, holky...thumbs up!!
Nevědomí (2013)
A tak to na začátku vypadalo pěkně.Hezké vizuální efekty a scifi "udělátka", zajímavá hudba.Ale příbehově se to od půlky rozbíhalo někam, kde mě to už prakticky vůbec nezajímalo a celkem i nudilo.Stejně jako celá milostná linka Cruise a Kurylenko.
Vedlejší účinky (2013)
A pak polykejte prášky!?Mrazivě chladné, každou chvíli překvapující.Rooney Mara i Jude Law vynikajíci.Příjemné překvapení.
Živí mrtví (2010) (seriál)
1 sezona za *****, druhá ****....trochu více ukecané na úkor dramatických a efektních momentů...nicméně, těším se na podzim a 3 sezonu...Třetí sezona začala skvěle, ale poslední díly?!Proč takové zbrždění?Proč nevyužítí tolika skvělých přiležitostí?Uvidíme co bude dál..
Moje léto lásky (2004)
Velmi zajímavý film.Čekal jsem něco totálně odlišného, nakonec jsem dostal film o dvou holčinách, z nichž jedna se ztratila ve svém životě a chtěla najít u druhé pomoc.Ta se chtěla jen bavit. Konec je možná dost zvláštní a mně úplně nevyhovuje, ale je v něm cosi..hmm..koukněte se sami..
Invaze (2007)
Bylo to dobrý, určitě nadprůměrný. Po všech recenzích popisující katastrofu a film, který neví, co chce říct, jsem se bavil, bál, někdy nudil...ale konec byl napínavej a patřičně dramatickej.Možná hloupej a vykonstruovanej,ale mě to ke spokojenosti stačilo.
Klikař Charlie (2007)
Čekal jsem nudný film. Nuda se nakonec dostavila asi v polovině, ale herci a hlavně celková atmosféra byla fajn a dalo se to přežít.Jen některý vtipy si mohli odpustit.