Recenze (28)
Dívenka (2019)
Klasickej black bullshit jako spousta dalších.. nekoukatelné
Vybíjená (2015)
Neskutečnej bullshit.. asi nejhorší českej výplod za poslední dobu
Tmavomodrý svět (2001)
Pro mě asi jeden z nejhezčích českých filmů. Má to nádech takového Hollywoodského dojáčku, ale příběh i zpracování velmi povedené. Za mě 5 hvězdiček bez debat.
Král Šumavy (1959)
To je samej ideolog (s ideologií té doby nijak nesouhlasím), co tenhle pěknej film hodnotí za 2 hvězdy pak kdejakýmu bullshitu dá 5 hvězd jen proto, že ideologie toho filmu je stejná jako ta jeho. Když porovnam s českými filmy dneška, tak buď tomuto dám 5 hodnocení nových českých filmů nechám tak, jak je, nebo u tohoto dám 4 hvězdy a u nových českých budu muset hodnocení tak o 2 příčky snížit. Skvělá kamera, záběry jak z Tenkrát na západě, za což 5. Dále jednoduchost filmu, která i přesto vtáhne do děje.
Trojí hranice (2019)
Zajímavý realistický snímek o příběhu chamtivosti. Za mě povedený film.
Rambo: Poslední krev (2019)
Jako zakončení série Rambo musím říct, že jsem byl překvapen. Zakončení celé série tímto “dílem” hodnotím stejně dobré či snad ještě lepší než Rambo: První krev. Opravdu se to povedlo. Za mě 5*
Black Panther (2018)
Dobrý film na oddech, ale zároveň nejhorší film od Marvelu.
Statečné srdce (1995)
V mém žebříčku na prvním místě. Skvěle zpracovaný film s úžasným výkonem Mela Gibsona. Nechápu některé lidi tady v komentářích, co si stěžují, že to není nijak věrohodné... Nikde totiž není psáno, že by se jednalo o film podle skutečné události.
Vůně Athén s Miroslavem Donutilem (2017) (seriál)
Pro lidi, které zajímá řecká kuchyně a historie, je to celkem pěkný pořad. Pan UncleG typicky česky jen závidí a přináší zcela nekonstruktivní a duchaprázdný komentář (prý za naše peníze, řeči typického hospodského pomluvače). :D Za mě jsou to 4 hvězdy, jelikož s panem UncleG souhlasím v tom bodě, že někdy je toho jídla až příliš.
Kmotr (1972)
Rozhodně tento film řadím mezi nejlepší filmy, a trilogie, co jsem zatím stihl vidět.