Recenze (187)
Krotitelé duchů II (1989)
Podle mě lepší než jednička, pořád o ničem, ale měl jsem se aspoň čemu smát, víckrát bych se na to ale asi více nedíval.
Krotitelé duchů (1984)
Co na tom vidíte, odpad! je silné hodnocení, ale není to vůbec vtipné na to jak všichni říkají, že jo, takže hodnocení je spíš ze zloby, viděl jsem to dvakrát a ani podruhé mě to ani nebavilo.
Veselé Vánoce přejí chobotnice (1986)
Ještě horší, než jednička, nelíbilo se mi to ze stejných důvodů co jednička, tady jsou ale silnější. // viděno 1X 24.Prosince.2010
Chobotnice z II. patra (1986)
Ty chobáči mě pěkně štvou, lotři hnusní n pár facek. // viděno jednou 23. Prosince. 2010
Ochránce (2005)
Zajímalo by mě jak asi napadlo akčního hrdinu Diesla napadnout hrát v takové blbosti pro děcka. // viděno 1X
Chůva v akci (2010)
Nejhorší Chanův film, který jsem viděl, trapné, ne moc vtipné blablablablablabla a tady teď napíšu, co jsem ještě nenapsal, podle mě je humus zatahovat děti aby hrály v takových kravinách, to je prasárna. // viděno 1X
Žába k zulíbání (2002)
Jupí další opus magnum mistra trapnosti Schneidra. Celé to je kravina ve všech směrech, kromě humoru, které,u se i docela posměju a proto odpad! ne. // poprvé viděno 1. Prosince. 2007, celkem 4X
Yes Man (2008)
Mě se to prostě nelíbí, na Jima Carreyho mi to nepříjde moc vtipné a navíc se mi nelíbilo ta reakce od Allison, když zjistila co Carl přoč dělá, přišlo mi to spíš jako depresivní tragédie. Viděno 1X
Trable v ráji (2009)
Opravdová hovadina, kterou jsem ani nedokoukal, po všech stránkách. Komentář není ani nutnej.
Piti Piti Pa (1970)
Tutově nejhorší Funésův film s minimální vtipností. Mě to přišlo jako nějakej druhořadej muzikál. // viděno 2X