Recenze (279)
Insidious 2 (2013)
Určitě o dost lepší než jednička, hlavně, když si vybavíte, jak to na sebe navazuje.
Ouija House (2018)
Panebože, to bylo tak strašně pitomý, že se divim, že sem to dokoukala. Totálně stupidní, nelogický a jo, ztráta času. Ale! Ta "posedlá" bitch měla fakt krásný tělo a tak to ušlo. Ne, vlastně neušlo.
Coco (2017)
Neskutecne krasnej, zajimavej (libi se mi i jina kultura), dojemnej, originalni film. A jsem hrozne rada, ze jsem si pustila original a ne dabing, protoze..proste proto.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Nemám ráda Spidermana a všechny tyhle komiksy, takže sem od toho nic nečekala a zapnula jsem to jenom proto, že sem se nudila. Ale fakt pecka, hlavně to umělecký zpracování a ta hudba! Vidět to v kině, bylo by to ještě o něco lepší ale i tak jsem maximálně spokojená.
Nadvláda (2018)
Pokud po shlédnutí dokumentu stále konzumujete živočišné produkty, jste pravděpodobně psychopati a přeju vám jen to nejhorší. Dokument nemůžu hodnotit, protože jsem viděla asi dvě minuty a dostala panický záchvat.
Ferdinand (2017)
Snad si po shlédnutí lidi uvědomí, jak špatný jsou býčí zápasy a jatka. Nicméně film výbornej, taneční souboj paráda a všechny postavy úžasný♥ Fakt sem moc spokojená, i přes těch tisíc slz, co sem v průběhu vybrečela.
Hledá se Dory (2016)
Tady to hraje víc na city a možná proto se mi to líbí víc.
Zpívej (2016)
Nechtělo se mi do toho, ale teď musim uznat, že je to moc krásná pohádka a moc krásná hudba.
Potomek (2019)
Hvězdičky za různobarevný oči, jinak shit.
Zlověstné ticho (2007)
Skvělá hudba, skvělej nápad, dost překvapivej konec..spokojenost.