Oblíbené filmy (10)
Vražedné pochybnosti (1978)
Bláznivý počasí, teď je tam modro....
Cukrová bouda (1980)
Film na 6* s genialním macháčkem, který není nikde a je všude ..
S tebou mě baví svět (1982)
Nejlepší, a nejvtipnějši....hergot proč tu neni víc *?!
Van Helsing (2004)
Jojo povedená záležitost, tenhle film jsem sledoval s bráchama vždycky v pátek od 20:00 a pak jsem si o něm povídali a ve mě zanechal opravdu krásný zážitek.
Pro hrst dolarů (1964)
Příliš vzdálený most (1977)
Hvězdně obsazený válečný film o jedné z nepodařených operací druhé světové války. Tohle je pro mě opravdu srdcovka...
Nejdelší den (1962)
Prostě paráda.Oslava nejdelšího dne. :)
Vražedná pole (1984)
Velmi silný příběh o přátelství, žurnalistice a utrpení lidí. Možná nejsilnější příběh, který jsem kdy viděl.
Apokalypsa (1979)
To be....Naprosto úžasná cesta do hlubin války ve Vietnamu. Plná dech beroucích záběrů a nevysvětlitelných setkání s naprostou hrůzou. Neustále se to stupňuje. Nejděsivější je setkání s obranou mostu na hranicích s Kambodžou...Kdo tady velí? Jsou filmy, kterým dáte 5 hvězdiček a zítra o nich nevíte. Apokalypsa je film, který se vám několik dní vrací...a leze Vám i do snů. Přece jen už ho totiž našli...
Četa (1986)
Parádní podívaná! Skvělé herecké výkony a decberoucí tempo, které vás nenechá vydechnout ani chvilku.