Recenze (243)
Představa o tobě (2024)
Drama se nekoná, romantická komedie se nekoná, o postavách ví člověk jen,že on je mladá hvězda a ona rozvedená... spíš taková koukatelná jednohubka bez přesahu jak z Netflixu.
Povýšení (2024)
Diskontní Ďábel nosí Pradu
Šógun (2024) (seriál)
Seriál roku
Sleeping Dogs (2024)
Koukatelné,pomalé krimi drama, ovšem určitě líp si pustit tématicky podobné a kvalitativně podstatně lepší Memento z r. 2000.Tady to táhne jako vždy skvělý Russell Crowe, jinak je cast podprůměr.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Nudné i na dlouhou polární noc. Akorát to kazí značku True Detective...
Čas - Série 2 (2023) (série)
Pořád velmi hutné drama. Trochu neuvěřitelné se mi zdá doživotí Abi vzhledem k okolnostem. A příběh Orly je trochu neukončený.
Přání (2023)
Takový televizní animák pro deštivé odpoledne.
Temný případ - Part 4 (2024) (epizoda)
To je tak, když máš děj na 90 minutový thriller a děláš z toho 6 hodin seriálu. Bohužel, když ani u 4.dílu nevíš,proč se ty postavy chovají divně, je těžké to sledovat s nějakým uspokojením, pokud člověk není milovníkem cool temných random záběrů.
Berlín (2023) (seriál)
Trochu málo loupeže,trochu moc mýdlové opery, trochu moc bláznivé komedie, hlavně bylo vidět, že loupež neplánoval Profesor. Vizuální stylizace bila do očí a nesloužila příběhu. Proti La Casa i horší hudební doprovod, ciao bella!!
Snivokraj (2022)
Dobře šlapající dětské fantasy s krásnou výpravou a triky a pohromadě držícím příběhem.