Poslední recenze (17)
Rodina na baterky (2021)
Netradiční animace, která mě fakt bavila. Téma nadčasové, s tím jak se teď bleskově rozvíjí umělá inteligence a robotika... Celé to byla rychlá, vtipná a bláznivá jízda.
Big Lebowski (1998)
To je prostě dílo jak se sluší a patří. Pokaždé když to vidím, tak nad tím žasnu. Miluju svět bratrů Coenů. Pochcaný tepich for ever!
Hellboy: Královna krve (2019)
I takto se dá zprasit film. Některé momenty byly fajn, ale celkově to nemělo hlavu ani patu. Přesto za scénu s Babou Jagou, za masky a pekelné příšery dávám dvě hvězdy.