Recenze (239)
Výchozí bod (2014)
Originální nápad s mnoha prvky, které tu ještě nebyly. Hlavní příběh je sice trochu romantické klišé ale originalita převládá. Hlavní role jsou dobře napsané a hercům to sedlo, hlavní postava vypadá jako Johnny Depp z filmu Transcendence.
Millerovi na tripu (2013)
Trochu přisprostlá, nedospělá ale vcelku vtipná komedie.
Lásky čas (2013)
Příjemné romantické sci-fi, jehož závěr mě dojal více než Titanic.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Ben Stiller se vrací v komedii opravdu nabušené vtipem, Walterovy představy film dost ozvláštňují. Scény na Grónsku, Islandu a v Nepálu nají prostě úžasnou atmosféru.
Podfukáři (2013)
Hvězdně obsazený film o iluzích a magii, který má i překvapivé chytrou a zajímavou pointu. Naprosto perfektní herecké obsazení. Eisenberg má opravdu obří charisma, ale ostatní herci za ním také příliš nezaostávají. Určitě doporučuji lidem, kteří rádi čekají na velké závěrečné rozuzlení.
LEGO® příběh (2014)
Jeden z nejlepších animáků za poslední roky, ale polovina vtipů stojí na odkazech na jiné filmy nebo komiksy, a to děti, které byly na LEGO příběhu v kině, ani náhodou nepochopí.
Strážci - Watchmen (2009)
Takoví DC Comics X-meni, spousta skvělé akce, seriósní herecké obsazení a super efekty.
U Konce světa (2013)
Když nebude tečak nějaké vysoké filozofování, tak je to prima vtipná a akční podívaná na páteční večer.
Babovřesky (2013)
Je zločin, že tenhle film vůbec pustili do českých kin, protože tak ubohou slátaninu jsem vážně ještě neviděl. Tahle komedie není vtipná, ale směšná trapností svých vtipů. A WTF co byly ty titulky hodinu před koncem? To byo tak vtipný, že bych zvracel.
Útěk do divočiny (2007)
Na příběh s takovým málem napětí hodně dlouhá stopáž. Prakticky dvě hodiny koukám docela znuděně na obrazovku, aby se něco začalo pořádně dít až deset minut před koncem.