Poslední recenze (173)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Pre mňa veľké prekvapenie, aj keď Marvelovky milujem. Strážcovia boli vtipní, emočne nabití a musím sa priznať, že mi aj slza vyšla. Niektoré momenty sa dali predpovedať, ale vôbec mi to neprekážalo. Moja najobľúbenejšia postava po tomto je Rocket. Vzala by som si ho normálne domov a ten pohľad, keď bol ešte "dieťa", ma dostal do kolien. Pozrite si.
Princezna (2022)
Mám dosť zmiešané pocity. Joey King je dobrá herečka, ale v tomto filme sa v podstate nonstop bojuje, na môj vkus až zbytočne nasilu. Humor ok, ale málo... také nijaké. Raz stačilo.
Chlapec, kterému říkají Vánoce (2021)
Veľmi milý vianočný film. Nečakajte žiadnu oscarovku, ale pre mňa to účel splnilo. Príjemný film na hociktorý pohodový večer :) Hlavne teda vianočný.
Poslední deníček (32)
Tyčka...tá slefie :)
Skvelá Monika Wurm v kníhkupectve Martinus!!! :)