Recenze (45)
Za horizontem (2018)
Mentálně slabší jedinec by si mohl myslet, že to tvůrci "dokumentu" mysleli vážně, ale jak v jednom rozhovoru sami přiznali, byl to v podstatě trolling těch, co si říkají "flateathers", a to docela povedený. Ta parodie z toho prostě jde cítit :))
Modřiny (2020)
Valentina Shevchenko a Keith Peterson byli jediné dva světlé momenty z celého filmu.
Černovik (2018)
Tak takovouhle spatlaninu jsem teda nečekal..
Solaris (2002)
Cloony je sice fajn, ale fakt jsem nečekal, že se na to budu muset dívat na 3-krát, protože jsem u toho pokaždé usnul.. Hrozná blbost..
Preacher - Sundowner (2016) (epizoda)
Už od začátku se to pěkně rozjelo a každý jednotlivý díl má grády a švih! Těch pár hlavních postav si rychle získalo mé sympatie, Ikdyž ostatní postavičky budí dost parodický dojem, což ale bylo bezpochyby záměrem :) Tak třeba Cassidy je super týpek, co má ke všemu srandovní připomínky, které člověka rozesmějou i když nechce.. Kazatel Jesse má dost temnou minulost a dar jménem Genesis, který nutí lidi udělat přesně to, co jim Jesse přikáže.. Akorát v tomhle díle mě kazatel docela nas*ral, že poslal Eugena doslova DO PEKLA! Snad to nebylo naposled co se v seriálu objevil.. Eugene je teenager, který si díky nevydařené sebevraždě vysloužil docela trefnou přezdívku „Prdelman“.. ale jinak je docela v pohodě :))
Absolutní nula (2006) (TV film)
Když vidím, že ani na zamrzlé Antarktidě těm rádoby vědcům nejde ani ta pára od huby, tak si říkám, že tady bude asi něco špatně. Příšerné zpracování vizuálních efektů a srandovní herecké výkony jen podtrhují podprůměrnost tohodlenc filmu.
The Collector (2009)
Musím říct, že pan "Sběratel" mě opravdu mile překvapil! Pravda, polovina postav (zejména těch ženských) uvězněných v domě prošpikovaném skrz naskrz nastraženými pastičkami byla totálně tupá, ale hlavní hrdina (Josh Steward), byl sympaťák. Sice zoufalec, který se rozhodl v nesprávný čas udělat nesprávný barák, ale fandil jsem mu. Bohužel jak to tak bývá, tyhle filmy většinou nekončí happyendem. Škoda.. ale aspoň je vám na konci jasné, že má film náběh na další pokračování :)
Kočka (2012)
člověk se až zastydí, když si zpětně uvědomí na jakou píč*vinu se to právě dokoukal! ještě že si může pomoct popostrkováním filmu šipkou dopředu... Ale jak tady někdo napsal "Pro cílovou skupinu ...(zřejmě naprosto tupých růžových krav).... naprosto ideální" - to teda jo, to máš holka pravdu! :D
Zpátky ve hře (2012)
Film není vyloženě špatný, ale popravdě dobrý tak akorát pro fanoušky baseballu a plný docela otřepaných klišé... A ta Eastwoodova dcerka to na muj vkus všechno nějak moc žrala. Na druhou stranu, oddychovka docela dobrá.
Reportér (2012)
Na můj vkus docela divný film.. popravdě nemám moc rád filmy, kde je znatelně dáváno najevo, že jsou bílí něco víc než černí. John Cusack na mě už od začátku působil jako břitký deviant, což v průběhu filmu taky potvrdil (a není to první film, kde hrál nějakého zaporného parchanta..) a McCounaugheymu jsem jeho roli fakt vůbec nezáviděl.