Recenze (4 310)
Život na zámku (1995) (seriál)
Moc jsem toho neviděla, ale docela mě zaujal mladší vzhled herců ;D) , dramatické příběhy..No nebylo to nejhorší :)
Jak se Aleš potkal s Harry Potterem (2007) (amatérský film)
Kdo tohle mohl vymyslet? ó no jistě - čech.
X-Men: První třída (2011)
Jediné co se mi na filmu nelíbilo tak je, že nebyl moc vidět Hugh Jackman :)
Cestománie (1999) (seriál)
Skvěle propracovaný dokument, který mě velmi uchvátil svou jednoduchostí a přesto v něm bylo něco vyjímečného..4* - ps: to je ale dílů :)
Ypsilon (1994) (pořad)
Starodávnej AZ kvíz :)
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Tentokrát ten odpad prostě musím dát. Pozitivního jsem nenašla nic, ani P. Haberu. Nakrucování Ewy Farne před kamerou mě omrzelo po cca 5 minutách a pak už nebyl zájem to vidět.Finíto.
Banánové rybičky (1999) (pořad)
Možná, že nyní bych hodnocení pozměnila ale původně určitě 2* za snahu Haliny a pár dalších skvělých osůbek v pořadu
Mumínci (1990) (seriál)
Skvělej seriál pro děti..Mě to nikdy moc nebralo, hodnocení opravdu odpovídá těm třem hvězdám..Ale japonská animace byla pěkná a příběhy také..
Mumínci ve filmu: Kometa se blíží (1992)
Zkrátka japonský animák..Vcelku dobré, hlavně pro menší děti..Děj to má hezký,animace přijatelná..
Opowiadania Muminków (1977) (seriál)
Podle knihy, takže rozhodně plus, že není příběh zkomolený nebo nějak překopaný..Vyprávění a animace - no prostě beru ohled na rok výroby a proto dávám alespon 3*