Poslední recenze (15)
Hra na hraně (2013)
Po čtení některých komentářů tady jsem se zalekl. A do toho kina jít nechtěl. Přítelkyně však byla neodlomná, takže jsme to zkusili. Opravdu to bude asi podle vkusu člověka, protože nás dva děj vtáhl do sebe. Affleck v roli mizery opravdu stároval a Timberlake v roli oslíčka, který se všema ve finále vydupe jak by smet. Osobně dávám 5 hvězd, jistě,prošel jsem si také mizernou kamerou před utíkajícím Timbem, to byla jedna z největších výtek, ale přítelkyně byla spokojená. A co víc? Teď už vím, že chci taky své vlastní casino. Doporučuju!
Lincoln (2012)
Ze začátku jsem se v kině nudil. Utichla světla, začala hudba, nějaký proslov, ale po prvních pár minutách mne film zaujal. Ani nevím, proč, nevím jak, ale prostě se tak stalo. :-) Možná to bylo těmi odvážnými černochy, kteří se bili za svá práva, a drželi se svého snu - nebo spíš cíle, kterého dosáhli. ,,Čest, svobodu a mír této zemi!" hlásal odcházející černoch v uniformě, pozpěvující si mírovou píseň. Lincoln, jako člověk, byl velmi inspirativní, a vše mi ukázalo život v jeho dobře. Jeho ideály, dodatek 13. vše za co se dřel, nakonec vyšlo. A fandil jsem mu taky do poslední chvíle. Opravdu citově velmi propracované dílo. Nemůžu dát jinak, než plný počet, rozhodně doporučuji.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Tucker & Dale vs. Zlo ,,... dneska jsme měli den blbec. Nikoho jsme si nevšímali, když tu najednou okolo našeho domu se začali zabíjet děti"..... Opravdu skvělá věta, kterou si s sebou odnesu po zhlédnutí tohoto kousku. Herecké obsazení sice nic moc, ovšem hlavní hrdinové - typičtí burani z venkova, proti studentské partě ,,pařanů" už mluví za své. Herec Tyler Labine mne velmi zaujal. Rozhodně doporučuji při jakékoliv kamarádské příležitosti, jako my, s pivem v ruce, když jsme sledovali tento snímek. Pobavilo!