Oblíbené filmy (8)
Funny Games USA (2007)
Spalovač mrtvol (1968)
Bůh žehnej Americe (2011)
Volný pád (1993)
Vlákna (1984)
Vedel som zhruba do čoho idem ale toto som nečakal.Na tento film určite nikdy nezabudnem.Intenzívne.Detaily ako nočný odjazd hasičských áut na bezpečné miesto ma dostali.Nechápem prečo je to tu označené ako sci-fi, žiadny realistickejší film na danú tému som nenašiel.