Recenze (29)
Dobrá znamení (2019) (seriál)
Škoda tej druhej série.Hneď na začiatku som mal pocit že sa po tých 5 rokoch evidentne niečo pokazilo. Bola to pravda.Záver poslednej časti bol skrátka humus.
The Last of Us (2023) (seriál)
Keby neexistovali epizódy 3 a 7, tak by som dal minimálne 4 hviezdičky. Toto celé bolo zbytočné a na silu.A čím viac sa mi to bude na silu podsúvať, tým horšie na to budem reagovať. Ja som chcel pozerať seriál o zombie podľa hry Last of Us, ale popri tom som ako bonus dostal 2 hodiny filmového záznamu pre gejov.Prečo?
Rampage 2 (2014)
Keby som mal hodnotiť každý diel samostatne, určite by som nedal 5 hviezdičiek. Keďže trilógiu beriem ako jeden celok, musím dať plný počet. Dôvod neuvediem, pretože návštevu (ideo)polície nepotrebujem.
V pasti (2018)
Bird Box > A Quiet Place. Dosť ma to prekvapilo, ale je to tak...
Autoškola (2019) (seriál)
Z Kemku je mi fyzicky zle.
Krvavá nevěsta (2019)
Už dávno som sa pri filme tak nezabavil.Bizarné.Tak to mám rád.
Milda (2017)
dobrý dokument, akurát som čakal že to bude o Jakešovi, nie o zločinoch komunizmu alebo novembri 89. bolo celé obdobie komunizmu a Jakešov život len o týchto dvoch veciach? súhlasím so starým pánom v tom, že ho celý čas niekam tlačili. aj dnešný režim má predsa svoju propagandu, že...
Česká soda (1998)
Dnes by za to skončili minimálne s podmienkou.
Mladý papež (2016) (seriál)
prvý pápež, ktorý osvietil sám seba.
Už je tady zas (2015)
film akoby natočený na objednávku súčasnej nemeckej vlády.z toho podprahového ovplyvňovania a strašenia chudákov nemcov mi je trochu nanič.ale komédia dobrá, bavil som sa.