Poslední recenze (33)
Prometheus (2012)
Nějak mi to nesedlo. Nejspíš tím, jak se to na začátek tváří a jak to nakonec skončí. Jako byste přišli do pěkné francouzské restaurace a jediné co vám mohli dát byl hamburger a hranolky z přepáleného oleje zalité bezchutným kečupem. Chce se vám řvát "na tohle jsem moh jít do mekáče!" A máte pravdu. Vizuály jsou pěkné, proti tomu nic, ale celou dobu to ze sebe dělá bůhví co. Podobně se třeba chovala Mise na Mars. Nic proti sci-fi béčkům (kór s takovým vzhledem), ale prosím nehrajte si na hluboké umění a myšlení! Scott se sice poctivě snaží, ale když chybí kvalitní scénář, tak je to těžké. A tak doufám, že pokud to scénaristi mysleli opravdu vážně, tak je někde zmražené uloví piráti a předají jako pokusný materiál pro Vetřelce 4. Ten byl alespoň zábavný a na nic si nehrál. Za hezké obrázky dám nakonec ty 3*. P.S. SPOILER //Chobotnicokulturistické zrození vetřelce raději nekomentuji.//
Throw Down Your Heart (2008)
Všechno co bych chtěl napsat naprosto perfektně vystihl už Django a souhlasím s ním tak do posledního puntíku. :)
Evoluce (2001)
Samozřejmě to je absolutní ptákovina, ale bavil jsem se velmi dobře. :) Až na pár chvil, kdy jsem jako biolog musel mlátit hlavou do zdi.