Recenze (149)
Městečko South Park - Farma Tegrita (2018) (epizoda)
Michal
Osvícení (1980)
Kubrickuv masterpiece.
Kmotr (1972)
Film filmů.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Helgeland a Hanson dokázali podle předlohy stvořit snad ten nejlepší scénář pod filmovým nebem. Film, který u mě v rámci žánru nemá konkurenci. Crowe v nejlepší roli.
Predátor: Kořist (2022)
Konečně našli správnou cestu, kterou potěší skalní fanoušky ale i nezaujaté diváky. Brutální survival story a po jedničce nejlepší díl. Skvělá režie.
Vejdi do prázdna (2009)
Spirituální zážitek. Kdo ví, tak ví.
Triangle (2009)
Každej mind-fuck se cenní.
Banda (2019) (seriál)
Fenomén dnešní doby.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Deset hodin pekla. Po letech stále působivé.. filmařsky ukázkové, lehce monotonní ale působivé.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Budu si z toho pamatovat Vaderovu badass scénu z páté epizody a epizodu šest, která měla ale stejnou kvalitou seriál otvírat a né končit. Scénář pochoval veškerou radost.