Poslední recenze (416)
Děti Nagana (2023)
Nostalgie a Hynek Čermak drží tenhle fajn film nad vodou. Jinak je to nuda, ale nuda co neurazí.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Nemůžu jinak, než napsat, že tenhle film je totálně boží. Neuvěřitelně sem se bavil. Ať už šlo o akční scény, infiltrační nebo utíkací pasáže či scéna s oživováním nemrtváků. Vždy to bylo výborně, přehledně a vtipně natočeno s hromadou skvělých nápadů a odkazů (drak mě neskutečně pobavil). Já nejsem kdovíjaký znalec předlohy. Znám jen PC Baldurs Gate či Icewind Dale, ale i tak jsem si tam našel pár odkazů. Herci jsou všichni skvělý a každý charakter tu má svou wau scénu. Skvěle je využitá měňavka či barbarka a Paladin za kterého jsem vždy hrával je úplně skvělej. Je dobře že nemá víc prostoru, protože působí tak strašně přesíleně, že by celej problém mohl vyřešit sám. Neuvěřitelně hravej, zábavnej a vtipnej film plný skvělého konverzačního i jiného humoru, který vůbec neruší a vyhází hezky z charakterů. Bravůrní zpracovaní, jaké si DnD zaslouží. Za mě nejlepší fantasy od dob Pána prstenů a že jim to teda trvalo.
Bullet Train (2022)
Skvělá akční konverzačka, plná výborných hlášek, vtipů a cameíí. Nejvíc jsem se pobavil u vtipu s Ryanem Reynoldsem, který geniálně odkázal na Deadpoola 2. Postavy jsou charismatické a skvěle napsané. Všichni herci jsou tu skvělý, Především Brad Pitt a Joey King (ta je fakt boží). Tyhle akční komedie, jsou přesně můj šálek čaje. Bláznivé, vtipné, akční a boží.