Recenze (1 059)
Prci, prci, prcičky 3: Svatba (2003)
To kouzlo teen tomu už nějak prostě chybí.
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Srdcovka. Lepší než jednička. 90%
Predátor (1987)
Legendární:) 90%
Poslední skaut (1991)
Ne filmy Johna Woo, ale The Last Boy Scout je pro mě nejlepší akčňák :) PS: A zkuste porovnat charisma Bruce a Chowa. Bruce vyhrává K.O. tečka. :)
Vyvolený (2000)
Ne, bohužel. Tenhle film je pro mě obrovským zklamáním. Willisovi jsem z jeho hraní nevěřil ani píď. Navíc film samotný se celou dobu rozjíždí někam do zajímavých míst, aby byl náhle utnut ve chvílích, kdy mě konečně začal trochu zajímat. No a to rozuzlení, fajn že už se Elijah nemusí cítit zbytečně, ale největší pitomostí je fakt, že Davida našel po smrti, dejme tomu 5000 lidí. A navíc amíků. Nemůžu si pomoc, protože to porovnávání s šestým smyslem se samo nabízí a já musím říct, že shyamalan svému jménu tentokrát nedostál. 60% Po natočení Signs (které se mi opět velmi líbily btw) měla možná vlaková nehoda potkat i indického reřiséra :P
Rocky (1976)
Love this!
Truman Show (1998)
Kancelář letecké společnosti. Na stěně obraz letadla, které právě zasáhl blesk, a pod ním nápis "IT COULD HAPPEN TO YOU". I takhle se snažili zastavit Trumana na cestě za svobodou, marně. 80%
Matrix (1999)
Tanku, nahraj nás. 95%
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Beautiful :) 95%