Recenze (118)
Lid versus Larry Flynt (1996)
Můj nejoblíbenější Forman. Skvělej Harrelson, výborní herci ve vedlejších rolích, zajímavý téma...co dodat
Halloween: H20 (1998)
Jako malej sem u žádnýho hororu nikdy neměl takový šoky jako u tohodle filmu. Slušná práce a i ted to má atmosféru.
Tajemství mého úspěchu (1987)
Slušná komedie. Michael J. Fox je sympaťák.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Nejlepší teenagerovská komedie, pokud nepočítám Prcičky. Moc příjemná atmosféra, slušní herci, svižně to odsejpá, mam ten film odmalička moc rád.
Moneyball (2011)
Dobrej Pitt v pomalym filmu. Pro fanoušky baseballu asi skvělá záležitost, pro mě chvílema trochu nudný film.
Jack a obři (2013)
S erkovou přístupností by to bylo o dost lepší, takhle se jedná o nadprůměrnou fantasy, která je rozhodně koukatelnější než třeba Letopisy Narnie, ale do kvalit Pána prstenů má daleko. Triky ujdou, ale vzhledem k nákladům se mohlo na nějakejch scénách zamakat víc. Z herců nejvíc zaujal Ewan McGregor, ta ústřední dvojice mě zas až tolik nebrala. Ve výsledku ale jak říkám, slušnej rodinnej film.
Fakulta (1998)
Nejlepší Rodriguez...skvělá skvadra mladejch herců, dobře vybraná muzika, sem tam správně napínavá scéna...já ten film miluju odmalička.
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Tak u tohodle sem se v kině potil jako svině. V polovině sem odešel...at žijou školní představení
Probuzení v Renu (2002)
Poslední snímek, co jsem viděl se Swayzem a rozhodně si tady ostudu neutrhl. Takovej malej filmeček na jedno zhlédnutí, kterej na tu hodku a půl zabaví, když k tomu zrovna něco děláte.
Hráč (2002)
Klasický sportovní snímek se sympatickym Dennisem Quaidem, kterýmu tyhle role prostě sednou.