Oblíbené filmy (9)
Skyfall (2012)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Loupež po italsku (2003)
Fakjů pane učiteli (2013)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Prostě výborný! Kino určitě ještě určitě párkrát navštívím! Klidně to mohlo být i delší, skvěle jsme se bavili!
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Rychle a zběsile 7 (2015)
Vybíjená (2004)
Vánoční Kameňák (2015)
Film hodnocený jako největší shit snad ještě dříve, než začne hrát v kinech. Říkám si, že tady to má spočítaný opravdu každý český výtvor. Není to zrovna film, který by se zaobíral inteligentním humorem, ale někdy je potřeba vypnout a zasmát se úplné hovadině. Za mě 5*, pobavila jsem se, i když víckrát film vidět nepotřebuju :)