Oblíbené seriály (10)
Spartakus (2010)
Tady je to jasný :-)jednoznačně pět hvězd pro všechny serie.Seriál který v mích očích přešel všechny ostatní co doposud existujou,a to jsem na Spartaca narazil uplnou náhodou:-)puvodně jsem hledal toho z 2004, a pak bum Spartacus Blood and Sand a pokračující další série!Jen škoda že už je konec.BEST postavy:Crixus,Ganicus,Rhaska,Egyptian,Batiatus.
Spartakus: Bohové arény (2011)
Řím (2005)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Generation Kill (2008)
Hra o trůny (2011)
Seriál,který mi trošku nahrazuje Spartaka.přesto vcelku povedený dílo který schutí budu sledovat až do finálního dílu.mam skouknutý necelí 3 série bez jednoho dílu a asi nejvíc jsem si zalíbil děj vdovy Daenerys Targaryen a její armádu neposkvrněných společně s dračíkama,a budu doufat do dalších serií že dostane více prostoru.