Recenze (107)
Švadlena (2015)
Na nedělní odpoledne dost dobrý a jedna hvězda za nečekanej zvrat v zamilovaným vztahu hlavní hrdinky. Takže jako určitě za podívání to stojí
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Ty vole.......................Vidím to takhle. Jednička předčila i ty nejlepší očekávání a tak asi určitě vydělala ranec-dobrý souhlasím,měla nápad i triky. Dvojka ten ranec měla ještě znásobit což se taky podařilo-děj měl sílu i nápad a opravdu sem čekal v Trojce závěrečnej neočekávanej děj.Ale s Dvoudílnou Trojkou ztratili tvůrci kompletně všechny zábrany a mysleli si ,že jim sežereme i když zpomaleně natočí jak se z vajca klube larva a z ní pak dospělec. První díl sem překlikal jak kdysi Matrix.Zato dvojka od který sem čekal konečně nabouchanej závěr a konečný rozhřešení mě místo toho rozdrtila sílou Tvajlagtu ,že už se fenka konečně rozhodla který pséka připustí. Po přeskakování 5 sec. přes šipku do leva sem o nich nepřišel a i taxem se těšil na závěrečný title. Teď to jdu rozdejchat ven abych se z toho neposral.
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
První díl mě nadchnul a taxem netrpělivě čekal na Dvojku. Po počátečním vokecávání se to trochu rozjelo. Když utekli z Jedličkova ústavu,tak je zase budou chtít zežrat zmutovaní a zhnisaní migranti z jihu. Žádná jistota a najednou bezpečně mezi 4 565 bleskama dojdou k pevnosti . Zbalijou tam dcérku hlavnímu šéfovi a dojdou za stejně marnejma ale normálníma utečencama do tábora v horách. Grand finále vyvolaným zradou berušky hlavního exota mě ale fakt mile překvapilo a dokázalo,že tahle trilogie ještě může mít kvalitní finále . Tudíž sem nad touto trilogií nezlomil hůl a tak nejak bez velkejch stresů budu vočekávat Trojku - Vražedná léčba
Labyrint: Útěk (2014)
Nevěděl sem vo co jde taxem to zhltnul. Mělo to šťávu. Musím vyseknout i poklonu tomu ÍTýmu co dělal na komplu ty nestvůry,byly fakt vychytaný. Děj se celej film posouval a konec byl jeden z mála za poslední roky,kdy sem se těšil co bude dál.A to tam nehrál žádnej Švarcik se Stoneovou.Vlastně byl tam bratranec Eustac z Letopisů Narnie. Takže když se na to mrknete,tak neprohloupíte.
Méďa 2 (2015)
Sice sme se tady už nesetkali s Milou Kunis,ale to neubírá na humoru filmu. Děj se trochu posunul a tak se tady řeší jiný problémy.Ale komu se líbila jednička bude spokojenej protože se k ní téměř vůbec neodkazuje a to je v novodobých pokračování všeho možnýho problém.Tady se od toho oprostili a jdou dál za jiným tématem ale se stejným vtipem. Souhlasím,pár hluchejch míst tam je,ale jinak spokojenost. Sem zvědavej,co to děcko bude vyvádět ve Trojce
Everest (2015)
Překvapuje mě,že se tady v komentářích objevujou názory,že to není akční a bůhví co. Nechápu.Copak to jde při cestě na Everest mít nějaký vyblblý akční scény. Pochopte,že už jen dojít do základního tábora je zážitek jak prase a to normálně jdete po svejch. Natož když se chcete vypravit nahoru na vrchol.Tam nelítáte jak nindžové,ale ste rádi že zvednete nohu k dalšímu kroku. To je ten adrenalin a obrovskej zážitek. Sem rád,že něco podobnýho vzniklo a je to parádně zpracovaný.Někdy ve filmu hold nemusí bejt dobrák a zloun a honit se ,ale stačí normální pohled na zdolání nejvyšší hory světa která na sebe třeba v roce 2015 vůbec nikoho nepustila.Nikoho
Špinavej Joe (2001)
Je to klasická odpočinkovka která neurazí a pobaví. Ideální k podívání když je potřeba nechat odpočívat šedý buňky mozkový a zasmát se.
Spectre (2015)
V podstatě sem do toho šel a nevěděl co od toho po poslední nepodařený bondovcve očekávat ( a to sou Bondovky moje srdeční záležitost) Nakonec musím uznat,že se to o dost zlepšilo,protože za film měl Bond 2 ženský který hnedka neumřely. Taky akce přybylo,zejména jak letadlem bez křídel honil po stráni zlouny. Jenže mi tam pořád a pořád chybí nějaká vize budoucnosti. To co dělá Bondovku Bondovkou na co člověk čeká a nepřichází to. Něco jako barevnej videohovor z auta Seana Conneryho v Bondovce na počátku 60. let což byla úplná sci-fi věc a dneska je to normální.Nebo v dalším Bondovi kdy ho sledovali podle lokátoru v autě na obrazovce-spíš osciloskopu,pač to nedokázali jinak vyjádřit(dneska barevná GPS). Za jak dlouho vůbec vznikla GPSka a dostala se mezi lidi.Prostě zaberte zasraní scénáristi,producenti a ostatní. Vyberte dalšího sympaťáka podobnýho Seanu Connerymu nebo Piercemu Brosnanovi (kterej když nehýřil vychytávkama tak hýřil šarmem) a natočte po hubenejch létech něco mimořádnýho.Držím pěsti a tentokrát se na další Bondovku s novým Bondem těším.
Marťan (2015)
Sci-fi je mou oblíbenou disciplínou a tady v tomto snímku v podstatě nejde najít nějakej větší blok kterej by se dal vytknout. Vydrželi se na to dívat oba mí kluci a to toho mladšího jen tak něco nezaujme. Výborný bylo,že Matt nebyl v záběru jak tam sedí , jí a užírá ho,že se na nej všichni vybodli,ale v podstatě si obstarává potravu od *ovna až po talíř aby se dočkal pomoci. A i komunikační schopnosti se zemí postavené ze začátku na původních analogových mašinách co rejdili po Marsu potěšili.ProstěDoufám,že v podobným duchu vznikne brzy další kousek u kterýho se rozhodně nudit nebudu.
Spící agent (2015)
..........................................................Já nemám slov........................................................................Taková nekonečně nekonečná pí*ovina........................................................................asi bych taky musel hulit trávu..............................................................................................abych to pochopil.........................................................teda jestli bylo co......................................................