Recenze (177)
Černá sanitka (2008) (seriál)
Skvělé! Nebýt verbální kanonády Petra Janečka, dal bych pět hvězdiček. Dokudrama jak má být, hezky barevná kompozice, hudba a dokumentární část plná zajímavých informací. Těším se na další díl :)
Mamma Mia! (2008)
Nádherný gejzír pozitivní energie. Film do nepohody.
Uspořená libra (1963) (TV film)
Nezapomenutelné a krásné, zahrané s tou největší elegancí a non-šalantností, jaké byl kdo schopen.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Váhal jsem mezi 3 a 4 *. Je to správně temné, jak jsem čekal, ale přitom chladné. Malinko mi tam chyběla určitá lidská stránka, soucit, nebo tak něco. Nakonec působivá atmosféra i vedlejší herecké výkony + muzika to trošku zachránili. Ale velmi slabé 4*
Spalovač mrtvol (1968)
Působivé, strhující, děsivé a dokonalé. Jediná minuta filmu není navíc, jediné filmové okénko bych nevyměnil.
Někdo to rád horké (1959)
Obyčejná, milá, příjemná a okouzlující komedie. Tedy přesně to, co jsem od toho filmu čekal, tedy přesně to, co mi ten film měl dát. Tony Curtis, Marilyn a Jack Lemmon jsou jako kouzelný trojlístek, který té komedii dává navíc punc výjimečnosti. Plné hodnocení bez uzardění a hlubokosklon Billy Wilderovi. BTW. Čeští distributoři: Co takhle vydat Nebožtíci přejí lásce, co???
C. a k. polní maršálek (1930)
Tohle byl první film, který jsem s Vlastou Burianem viděl a proto k němu mám sentimentální vztah. Ale pravda je, že Burian později natočil lepší filmy :)
Tenkrát na Západě (1968)
Skvostné, strhující, ohromující, dechberoucí a nádherné. Nejen tato, ale žádná superlativa nedokáží vystihnout atmosféru filmu.
Napříč vesmírem (2007)
Po druhém zhlédnutí jsem ze silných třech hvězdách jednu přidal a jsou to čtyři slabé. Rozvleklé, mohlo to klidně být o půlhodinu kratší, ale na druhou stranu moc příjemně provedné a písničky jsou tam krásně podchyceny dějem, což mám u muzikálů rád. 70%
Columbo - Odpočívejte v pokoji, paní Columbová (1990) (epizoda)
Pro mne osobně nejlepší Colombo. Citlivé a silné..