Recenze (1 733)
Spider-Man: Homecoming (2017)
Najotravnejší Parker, najlepši záporák (Keaton FTW). Raimyho SM sú stále o level vyššie. Aj vrátane trojky. 70%
Litva, do toho! (2014)
Lithe-fuckin-what? Okej chill, máme tu jednu slavorum verziu Podfucku skríženú s Hangoverom, bez budgetu ale s nadšením. A Viniem ako bonus. Velivis nie je Ritchie, ale má napozerané a vie dávkovať tempo, humor aj bizár. Síce vidlami a v šušťákoch, ale who cares. Sme na litovskej svadbe. 70%
Učitelka (2016)
12 angry parents. Maurery to dala na pani. 85%
Experiment Belko (2016)
Korporátny Battle Royale. Stačilo málo a mohol to byť malý žánrový kult, ale hŕŕŕ systém z toho spravil "iba" nadpriemernú oddychovku. 70%
Škrtič z Martfü (2016)
Kvalita. Technicky úplná špica, niektoré zábery sa pýtajú do rámu. Toto je kategória bez kompromisu, od kamery, svietenia až po temnú atmosféru sa hýbeme ak nie je svetovej, tak na európskej úrovni určite. Do toho maďarský dedinský socík, s pokrivenými postavami a správne zvoleným úchylákom, ktorý sa s tým veľmi nesere. Bol som zarazený do stoličky celý čas. Nečakane. 85%
Odpoledne (2007)
Velice dobrá kamera a konec. Mal som to chuť zabaliť po 10-tich minútach (rozumej dvoch prestrihoch). Tažkopádne, únavne s otravnými postavami, ktorých príbehy a životy mi boli celú dobu, ale úplne u prdele. U mňa ťažký miss. 30%
Dunkerk (2017)
One man show. Hans. 70%
Kong: Ostrov lebek (2017)
Larry Fong na hrad, vizulane porno, ktoré páli na prvú signálnu salvy neskutočných obrazov. Všetko ostatné je len kozmetický doplnok, aby to šlapalo. A šlape. Horúci kandidát na guilty pleasure roka. 95%
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Už ma to prestalo baviť. Je to guláš, bez hlavy, paty a nápadu s tupým príbehom a veľkolepým, ale plochým finále. 50%
Rychle a zběsile 8 (2017)
Môj najobľúbenejší seriál. 90%