Recenze (20)
Nemilosrdní (2015)
Slabota a ešte aj okopirovana z britského the sweeney
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
neviem no mna tento film az tak nezaujal zdlhave nudne pasaze pribeh ničim prekvapujuci neviem no ale musim uznat že po vizualnej stranke dokonale vyzdvihujem lea ale to asi ani netreba hlavne scena z medvedom stoji za to u mna presne 3 a pol hviezdicky hlavne za ten celkovy vizual
Ray Donovan (2013) (seriál)
jednoznacne medzi serialmi to naj vrele odporucam a uz sa neviem dockat 4serie vyborny dej napetie a hlavne vynikajuci lLev Schrieber
Pot a krev (2013)
Skvela tuparen hehe taky pravy vymlety kulturisti co sa rozhodnu zmenit svoj zivot.Markovy som tu postavu zral a The Rock vyborny skvele som sa na nom pobavil na jeho ulohe vymletej fetky.Skvely film od Baya a este aj miestnami aj kus vtipny.Film ktory si ako oddychovku urcite este pustim.Takze celych 5odo mna
Podraz (2011)
Pre mna odpad ale kedze mam rad Willisa tak to kvoli nemu kus zachranim film ktory mi pripomenul ze je velmi tazke sklbit tarantina s guy ritchim proste nic bez napadu iba s obrovskym vykradanim kde 50 centik vyznel skor ako 50 haliernik a phillipe ktory ma byt nekompromisny tvrdak tak tretinu filmu preplace no proste hroza a randy co si sam vystreli hlavu nooo odpad
Jen Bůh odpouští (2013)
film ktory moze zaujat alebo unudit naozaj zvlastny ale pre mna mal svoje caro zaujimavy, miestamy az komorne dusna atmosfera, sympatak goslin aj ked naozaj dost casto a bez slova tupo hladel a este aj pre mna ocakavanom boji nepodal ziadny vykon iba vyfasoval takze take male sklamanie ale vdaka svojskej atmosfere filmu ma to cele bavilo a na jedno pozretie odporucam
Země bez zákona (2012)
Skvela gangsterka o tvrdych dedinskych chlapoch az na shia ale kedze predstavoval takeho poseru tak to je este celkom prijatelne a opat skvely tom hardy
Sezóna zabíjení (2013)
Film ktory ma zaujal a bavil sice pripominal stvanca s torrom a jonesom ale koniec iny jedno pozretie staci ale skvele zahrane pre mna oblubeny herci sice film naozaj dost predvidatelny ale ja som si pri nom prijemne oddychol ale staci raz
District 9 (2009)
Mimozemstani vo vlastnej osade kus ako kosicky lunik9 perfetne spracovany film do stylu dokumentu o tzv spoluziti ludi s inou formomimozemskeho zivota skvely zaujimavy pribeh dobra akcia a pre mna asi jedno z tych naj sci fi ktore som videl parada film ktory si rad po case opat pozriem
Repo Men (2010)
Skvely Jude Law a jemu dobre sekundujuci Forest zaujimavy pribeh so skvelymi vtipnymi doplnkami pre mna ziadne klise zaujimavy zvrat vo filme a skvely soundtrack ktory si rad pustam skvela jednohubka na prijemny oddych a myslim ze aj dost scen so skvelou akciou mna tento film prijemne prekvapil