Poslední recenze (5)
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Popravde, čakala som omnoho viac od tohto filmu. Staršie verzie sú dosť kvalitne spracované avšak táto snímka ma veľmi sklamala. Je pekné, že sa tvorcovia švihli po kapse a spravili film do 3D ale nemôžem prekusnúť fakt, že na konci filmu sa snažili spraviť z vraha, ktorý má na svedomí desiatky mŕtvyh, tzv. nevyniatko. Koniec filmu niečo neuveriteľné, proste zlé.
Stan Helsing (2009)
Nuda!!! Pri tomto filme som sa neuvriteľne nudila, veľmi trápne snahy o vybudenie vtipnej scény. Len veľmi málo paródií je fakt kvalitných a toto je bohužial jedna z tých nevydarených. Filmy, ktoré sa snažili parodovať sa dali rozhodne sparodvať kvalitnejšie.
Lidská stonožka 2 (2011)
Film plný násilia a nadmernej dávky zvrátenosti. Práve táto nadmerná dávka zvrátenosti robí z neho výnimočnú snímku. Nič pre slabé povahy. FIlm je čiernobiely a to mu dodáva naozaj šmrnc. Myslím, že farby by mu pridali iba na gíčovosti, takže veľmi pochvalujem čiernobiele prevedenie.