Recenze (6)
Po čem muži touží 2 (2022)
Letní kino, pivo, panáček a člověk se celkem bavil 😊
Slunovrat (2019)
Já nevím co říct...každopádně zajímavý trip do Švédské vesničky plné milých lidí.
Hellboy: Královna krve (2019)
Nový Hellboy je sice do poslední třetiny hodně zmatený skáče se od scény ke scéně, ale ve finále to není vůbec špatný film. Dobré hlášky, spousta soubojů a pro mě celkem parádní vizuál. Prostě oddechové akční krvavé béčko. Jako několik dalších uživatelů musím vyzdvihnout scénu s Babou Jagou - ta byla super!
Černobyl (2019) (seriál)
Jaký je význam lží? Těmito slovy končí zatím to nejlepší, co jsme letos mohli ze seriálové tvorby vidět. Černobyl boduje mrazivou depresivní atmosférou, která kombinuje technický popis havárie a osudy lidí s ní spjatých. Tomu všemu vévodí skvělé herecké výkony všech zúčastněných, především pak ústřední dvojice Harris a Skarsgard. Doporučuji! 10/10
Muž, který zabil Dona Quijota (2018)
Film je přinejmenším zajímavý.Pěkná kombinace fantazie s realitou - fikce s faktem. Není to bez chyb, ale to realita taky ne.
Avengers: Endgame (2019)
And I'm Iron man!! Děkuju za epické a úctyhodné zakončení jedenáctileté ságy.