Recenze (99)
Bílý šum (2022)
To mohlo být hodně dobré, ale nepovedlo se... Nevyužitý potenciál.
Bitevní loď (2012)
To byla teda velká blbost... Ale tak dalo se to nakonec :)
A-Team: Poslední mise (2010)
Děsná kravina, ale moc zábavná :D
Strom života (2011)
Docela zklamání, bohužel...
Proud času (2003)
Filmy na téma cestování časem mám moc rád. Ale tento byl jeden z ne nejhorších, ale určitě nejnudnějších. Ikdyž celkové zpracování středověku a zejména bojů, nebylo zase tak špatné.
Avatar (2009)
Je to film tak na čtyři, ale ta pátá je za opravdu výborné 3D provedení.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Bože můj. Má nechuť k akčním filmům zde dostala další rozměr. Vždyť je to trapné a zábavné pouze lehce.Tak lehce, že to stačí jen na dvě hvězdy. Spielberg je výborný režisér pro masy, ale zrovna toto se mu moc nepovedlo.
2012 (2009)
Velkolepá, kolosální ........... kravina. Jedno velké klišé. Hrdinové tradičně všechno stíhají na poslední chvíli a kdo umře se dalo odhadnout už na začátku. Nečekal jsem od tohoto filmu moc, ale přece jen trochu originality by neškodilo. Zase jeden film, kde trailer je lepší než celé výsledné dílo. Proč já vždycky čekám, že pitomé béčko bude mít nějakou hlubší myšlenku. :-)
Restart (2005)
Z nepříjemného prostředí tanečního klubu až ke sběsilé jízdě po Praze. Vše řádně zamícháno a protřepáno v hlavě hlavní hrdinky a podkresleno výbornou hudbou. A za všechno mohl jen hloupý aprílový žertík. Velmi dobrý absolventský počin s parádní kamerou. Jen tak dál pane režisére. Taky bych chtěl restartovat...
Pink Floyd: The Wall (1982)
Tady jsem věděl, že bude plný počet ještě před spuštěním. Film přesně vystihuje mou aktuální situaci. Až se trochu vzpamatuju, tak napíšu víc.