Recenze (415)
Nezlomní (2024)
Ale jo bylo to fajn...
Abigail (2024)
A to jsem si myslel že příběhy s "vampíry" jsou dávno pase... Dobré to bylo
Sleeping Dogs (2024)
Po delší době zase kvalitní drama thriller
Neviditelné zlo (2024)
Skvělé hororové postavy, avšak nevyužitý potenciál...
Madam Web (2024)
Další důkaz že Marvel jde do háje...
Hrozba smrti (2024)
Dobrý příběh, skvělá kamera, solidní herci... Trochu dlouhá stopa.
Závod o slávu (2023)
Očekával jsem mnohém více 🤦🤷
Hra doopravdy (2024)
K.C. nám hezky zestárla nicméně vážné roli ji opravdu nejdou... Vždy to bude je Penny...
Noční koupání (2024)
BH... Těšil jsem se konečně na pořádný horor... Orgie se nekonaly nicméně film byl zajímavý...
DogMan (2023)
Depresivně geniální