Poslední recenze (24)
Rambo: Poslední krev (2019)
Jak jsem uviděl tunel, bylo mi jasné co bude následovat. Jo, vběhnout do díry, kterou ovládá člověk z Vietnamu, to je dobrý recept na masakr :D Zápletka sice totální klišé, ale to je mi u Ramba fuk. Film se netáhne a akce je fenomenální. Začalo to Vietnamem, skončilo to Vietnamem. Prostě epická tečka za úžasnou akční sérii!
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (série)
Druhá série je rozhodně slabší, začátek pokračuje ve stylu první, ale poslední v posledních 3 dílech to upadne. Hon na vraha je příšerně natažený a hlavně se nám absolutně vytrácí pointa toho, že oddělení hledá vraha podle psychologie. Místo toho se dočkáme nudných sledovaček a obyčejného výslechu. Jako kdyby scénáristé zapomněli, proč vlastně to oddělení vzniklo. I přesto je to pořád nabytý seriál a neskutečně mě baví. Snad se třetí série vrátí do stylu jedničky.
Svět podle Putina (2017) (seriál)
Já nevím, co pořád všichni čekají, když čtu ty komentáře. Samozřejmě, že si detaily přikrášluje, nic to nemění ale na tom, že ty základní fakta, které zmiňuje, jsou prostě pravdivé a dobře vysvětlené. Je to politika, ta je všude stejná ... snad si nemyslíte že Vám Putin řekne pravdu celou jak ji neznáte. Když by se vedl takový rozhovor s Trumpem, Bushem nebo kde jakou havětí, vypadalo by to úplně stejně, spíš ještě hůř. To, že Stone nějak nedebatuje, jen neslouchá, je trochu škoda, ale nějak mi to nevadí. Vizuální zpracování a hudba je perfektní, přesně tento styl mám rád. Ve shrnutí skvělý dokument, kde se dozvíme pohled, jaký nám není prezentován.