Poslední recenze (5)
Zátah 2 (2014)
Fenomenální dílo. Musím uznat, že jsem nikdy nic podobného neviděl. Mám za sebou director's cut a musím uznat, že to bylo umělecké dílo. Skvělé střídání akční kamery a dlouhatánských záběrů doplněných o skvelé vyprávění. Akční scény stejně dobré jako v prvním díle - tudíž fantastické a všechno ostatní ještě o stupeň lepší, než v jedničce! Jeden z mála filmů, kdy jsem neváhal ani vteřinu o 100% hodnocení.
Collateral (2004)
Film vás do sebe skvěle vtáhne, hlavní role jsou super, myšlenka i akční scény taky super (ikdyž ta v klubu už je na hraně), stopáž uteče jak voda a zbyde jen pocit příjemně stráveného času. Ideální akční oddechovna na zimní večery. Škoda jen zaváhání na konci, kdy se už se dá ledaco předvídat. 80%.
Green Lantern (2011)
Po přečtení podstaty tohoto komiksového hrdiny a příběhu filmu jsem vážně váhal, zda se na to mám vůbec koukat! Nakonec jsem se kouknul a byl jsem mile překvapen. Nejde o žádnou filmovou pecku, ale bavilo mě to, nebylo to stupidní, dětinské, ani trapné. Otázkou však zůstává, jakou váhu má v mém hodnocení to nulové očekávání, nebo lépe řečeno "očekávání propadáku".