Oblíbené filmy (10)
Sunset Boulevard (1950)
Za mě bez debat plný počet. Naprostý top a to ve všech filmových oborech, nezapomenutelné herecké výkony (především od Glorie, ale ani Wiliam s Erichem nezůstávají pozadu), dokonalý noirový scénář, výborná kamera a palác paní Desmondové člověku také uvízne v paměti. A k tomu všemu Mr. DeMille... Co víc si přát
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Nejlepší Hitchcock. Zábava, akce, romantika. Klasicky skvělá Hermannova hudba, výborný Grant, nádherná Eva Marie Saint, zlý Mason a pár nezapomenutelných scén (OSN, Práškovací letadlo, Mount Rushmore, vláček,...)
L. A. - Přísně tajné (1997)
Krimi-gangsterka s lehkou příchutí noiru, která prostě nemůže zklamat.
Klub rváčů (1999)
Obvyklí podezřelí (1995)
Těžko něco psát. Takhle to má vypadat. Herecké výkony, scénář, režie, kamera, způsob vyprávění. Ten film si s divákovými myšlenkami hraje jak s malým dítětem a velice se mu to daří. Na Keysera Sozeho se jednoduše nedá zapomenout.
Tenkrát na Západě (1968)
Srdcovka. Výborný příběh, krásná Claudia, ojediněle zlý Fonda, mlčící Bronson, nádherný divoký západ a především dokonalá hudba mistra Morriconeho. Američani uměli točit westerny,ale Ital je dovedl k dokonalosti.
Hra (1997)
Zjizvená tvář (1983)
To nejlepší co De Palma kdy natočil. To nejlepší co kdy natočil Al Pacino. Skvělý příběh a kamera. Výborná Michelle. Drsná gangstera, která člověka lapne a nepustí. A jako bonus jedna výborná hláška ;-).
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Neuvěřitelné vypalovačky, nadčasové hlášky a perfektní záporák.
Ve stínu (2012)
Nevěřil bych, že se něco takového povede v čechách natočit. Děkuju