Recenze (73)
Neuvěřitelná (2019) (seriál)
Fantastická Kaitlyn Dever. Tohle kokotské chování vymrdaných policistů je bohužel i u nás stále vnímáno jako standard. Kazdej pochcanej policajt, co podobným způsobem přistupuje k obětí znásilnění, by sám měl být penetrovaný orezlou dvoucoulovou tyčí a nakonec obviněn z toho, že si o to koledoval, protože si dneska vzal tak vyzývavou košili a jeho výpověď je nevěrohodná, neb nedokáže popsat, jestli závit na tom konci co mu navštívil tračník měl závit levej nebo pravej. A k samotnýmu znásilnění mám jen - když nechce prcat, tak prostě nechce. Tečka. Takhle jednoduchý to je.
Pád (2013) (seriál)
POZOR, SPOILER. Výborná podívaná, kterou kazí snad jen to, že je hlavní hrdinka úplně, ale úplně blbá. Moc jsem si užil, jak jí Peter Paul rozbil ksicht, bohužel z diskotéky jí to neprobralo. Vůbec celá 3. série byla dost utahaná, zbytečně rozplizlá (absolutně mě nezajímá, co kterýmu postřelenýmu kriminalnikovi dávají za léčiva a kolik miligramů) a hlavně v ní ejakulovala demence některých postav. Kdyby si během psaní 3. řady někdo nešlehl jedlou sodu do čelního laloku, dal bych 5 hvězd.
Pečovatel (2014)
Naprosto perfektní. Nechutný, temný, syrový film o tom nejnechutnějším násilném zm"dovi, jakého si dovedete představit.
Sběratel polibků (1997)
Dabing příšerný, řeže do uší neuvěřitelně. Že kvůli němu víme kdo je vrah již od začátku je úsměvné. Nicméně je to až příliš "americké", velmi málo syrovosti či napínavých scén. Lidem se ztratí jejich osoba blízká a přesto jsou úplně v pohodě, žádný velký scény, prostě "klid, dyť to vyšetřuje Morgan Freeman tak to bude cajk". Možná je to tím, že jsem teď v tomhle žánru ponořený a v kontextu toho co jsem v poslední době viděl mi to přijde prostě slabší.
Mezi náhrobními kameny (2014)
Liam Neeson tentokrát nevystřílí půlku města a je to příjemná změna. Atmosféra, akce, příběh - vše mě překvapilo svou promyšleností.
Sněhulák (2017)
Velmi dobře vystavěná detektivka, kterou sráží posledních cca 20 minut a hlavně konec, který je všechno, jen ne napínavý.
Vymítač (2017) (seriál)
Naprosto skvělá záležitost. "Jak se říká Mexičanovi s třema čů+ákama? Metallica." Pro mě osvěžující seriál plný černého humoru, který (naštěstí) nezná hranic. Polština všemu dodává třešničku. "O cholera!"
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Perfektní. Ve všech ohledech. Vše bylo o tomhle filmu už napsáno a řečeno, proto dalších slov netřeba. Pro mě jednoznačně nejlepší film, který jsem zatím viděl.
Zabiják & bodyguard (2017)
Váhal jsem mez 3 a 4 hvězdičkami a nakonec dávám 3. Proč? Inu, chemie mezi hlavními postavami sice funguje, ale dalo se z toho vytěžit daleko víc. Hudba místy obtěžuje tím, že je nešťastně zvolená, v některých místech jde film zbytečně do hloubky a humoru je spíš míň než víc. Na to, jak jsem se na to spojení těšil, tak jsem vlastně zklamaný.
Prezident Blaník (2018)
Nebude se to líbit idiotům s podprůměrným intelektem a pocitem, že nám všem vládnou židozednáři a že se čeká na NWO (sem patří topi80 například nebo mario.bros) nebo lidem, kterým nevoní formát jedné dlouhé epizody a vůbec moc Blaníka nechápe (xxmartinxx). Neříkám, že jeto na čistých 5 hvězd, ale dát odpad může fakt jenom pitomec. Já se bavil na předpremiéře v ČB fakt skvěle a celý sál nevypadal jinak.